tirsdag 10. mai 2022

Første regnet

Jeg er så glad for at det endelig regner skikkelig.
Dette trengte hagen veldig.
Håper det regner i hele natt. 

Hadde egentlig tenkt å sette poteter i dag, men håper å få det gjort i morgen.
Skal så gulrøtter og annet også.


Magnolia Wildcat blomstrer så fint i år.



Raspberry Fun har også nydelige blomster. 


Jeg nyter virkelig disse blomstene.
Må bort å titte og lukte hver gang jeg går forbi.


Mannen jobber fortsatt med steinlegging rundt gabionen.
Det er ikke lenge igjen før bedet rundt er ferdig med steiner i overgangen fra bed til plen.
Jeg har begynt å hente planter fra hagen som skal flytte til dette store bedet.
Har så mye å ta av så det er ikke store utgiftposten å fylle dette med planter. :) 

I år klippet jeg nesten alle rosene helt ned.
De skyter som bare det.
Skal få gjødsel om ikke så lenge. 

Jeg gleder meg til roseblomstring i år.
Har samlet rosene i dette store bedet ved gabionmuren.
Midt i hagen. Her er det lunt, varmt og godt. 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.