fredag 3. april 2020

Drømmen om en rosehage


I dag var det skikkelig surt og kald.
Isvind og med haggelskurer.
Sola gløtta frem og da kunne vi kjenne et snev av vårtemperatur. 
Men det varte bare i korte øyeblikk. 


Jeg dukker gjerne ned i arkivet for der har jeg masse bilder fra hagen.
I dag jaktet jeg på rosebilder.
Noen år er rosene frodige og blomstrer rikt, andre år er de ikke like fine.


Tydelig at jeg liker sarte vakre rosa toner. 


For mange år tilbake da vi begynte å plante roser i hagen, noterte vi ikke navnet eller plassen vi plantet de på. Og nå da jeg synes det er viktig ;) er det litt av en jobb å finne ut hvilke de forskjellige rosene er.


**


**


**


**


**


**


**


Men vi jobber med saken og finner det vel ut etterhvert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.