mandag 28. mars 2016

EN rundtur i hagen.

I dag tok jeg en god runde rundt i hagen. Jeg tittet i alle bed etter små vårtegn.
Noen få spirer av Muscari "Fantasy Creation" fant jeg.

Men ellers veldig lite. Denne pleier å blomstre uti mai.
Det ligger igjen noen få snøflekker her og der. Godt å se bar bakke nå.
I fjor begynte jeg arbeidet med å få orden på alle navnene på plantene i hagen min,
Det er en stor jobb,men veldig morsomt å få oversikt.
Har delt opp i forskjellige kategorier øverst på bloggen.
Her kommer jeg til å legge ut bilder,plassering,herdighet osv på plantene.




1 kommentar:

  1. Å ja våren er en fin tid, en venter på de som kommer opp av jorden så fort solen skinner kommer de.
    Nydelig blomst, god helg og vår-uke.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.